Platearbeidarens 2018, årets beste plater.

Topp 10:

CHRISTIAN KJELLVANDER “Wild Hxmans“ er for meg årets beste album i 2018.

På sitt sjuande soloalbum, leverte Kjellvander nærast karrierebeste. Framleis ei blanding av Midnight Choir og Townes Van Zandt pluss ein tøtsj av Springsteen i «Nebraska»-modus. Lange, mørke herlege låtar. (Hello darkness, my old friend).

Spotify:

Andre plass, også denne i Americana-sjangeren, leveres av CODY JINKS med ”Lifers“. Honky tonk, straight country, outlaw country, countryrock, alt.country. Cody har alt saman, levert gjennom 11 herlege låtar.

Spotify:

ROLLING BLACKOUTS COASTAL FEVER tar tredje plass, og tek oss på debuten sin ”Hope Downs“ attende til 80-talet og den andre sida av jorda. Australsk tidsriktig indierock som leiar tankane til ein enklare tid. Men likefullt lyden av 2018.

Spotify:

Fjerdeplassen tek oss til Boston og BUFFALO TOM.  “Quiet And Peace“ er bandets niande og første album på 25 år. Og tru det eller ei, trioen leverar som om tida har stått stille. 1993 har blitt 2018. Alternativ, indie, straight rock, whatever. Eit album med ein særs sterk samling låter.

Spotify:

SUN VALLEY GUN CLUB ”The Water, The Stars“ ligg som nummer fem hos meg. California-band som på si tredje utgjeving gir oss like delar Band Of Horses-melankolia og pønka indierock. Blant anna nydeleg bruk av hammondorgel og blåsarar på nokre låter. Nydeleg plate med glimrande dynamikk.

Spotify:

På sjetteplass kjem ALEJANDRO ESCOVEDO WITH DON ANTONIO og “The Crossing”. Hans trettende album imponerer med si blanding av Velvet Underground, Mott The Hoople og Americana. (Escovedo har lang røynsle innan sjangeren, han spilte tross alt alternativ country på plate med Rank and File allereie 1982). Årets utgjeving har ein rad celebre gjestar. På gitarar: mellom anna James Williamson (Stooges), John Perry (The Only Ones) og Wayne Kramer (MC5). På vokal mellom anna Joe Ely og Peter Perrett (The Only Ones). Saman med Don Antonio (ekte namn Antonio Gramentieri) har han laga eit konseptalbum om immigrasjon. Hovudsakleg frå Italia og Mexico. Litt langt, 17 låtar, men aldri uinteressant.

Spotify:

MARIE/LEPANTO tek plass nummer sju med “Tenkiller”. Med gruppemedlemma Justin Kinkel-Schuster og Will Johnson som nok er mest kjende som hovudpersonar i høvesvis Water Liars og Centro-Matic. Saman lagar dei ein folkrock som spenner frå det skjerande dissonante til det håplaust nydelege.

Spotify:

På åttandeplassen finn vi SUPERCHUNK og “What A Time To Be Alive”. Bandets 11. album er blitt eit politisk protest-album, til tider punkrock i stilen. Til tider rasende, fresende indierock  i uttrykket. Heile tida med ein velopplagt Mac McCaughan. Som har mykje på hjartet angående det noverande politiske klimaet i USA. Alt saman levert med låter og melodiar frå øvste hylle.

Spotify:

THE HELLENES og ”I Love You All The Animals” plasserar seg på niandeplassen. Vidvinkel, psykedelisk 60- og 70-talls inspirert rock. Med Matt Piucci frå 80-tals-heltane Rain Parade og røter i Paisley Underground frå same 10-år. Igjen tydeleg 80-tals, men likevel veldig 2018.

Bandcamp:

På tiandeplassen ligg KACEY MUSGRAVES med sin flotte ”Golden Hour“. Ho har til liks med mellom anna Taylor Swift gjennomgått ei forvandling frå habil countryartist, til meir straumlinja popartist. Med sterke nydelege låtar. Men framleis med små smakfulle innslag av countrymusikk. Så ho ligg framleis bak Swift, men likevel foran om du skjønar kva eg meiner.

Spotify:

Ymse plasseringar, og sjangre

Powerpop:

Advertisements
Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

Legg att eit svar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Google photo

Du kommenterer no med Google-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer no med Twitter-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut /  Endre )

Koplar til %s